poniedziałek, 17 grudnia 2007

Nowość dla tunerów i kierowców: owalne moduły oświetleniowe FF40 Helli

Wysokiej jakości materiały, niska masa i optymalna wydajność świetlna przy niewielkich wymiarach – to cechy nowego, owalnego modułu świetlnego FF40 Helli.

Dostępne są one jako dodatkowe światła dalekosiężne, jako lampy przeciwmgłowe oraz jako lampy dzienne. Dają one tunerom, wytwórcom krótkoseryjnych pojazdów oraz kierowcom kochającym indywidualizację ogromne możliwości stylizowania przednich pasów pojazdów. Lampy dzienne FF40: wyraźnie mniejsze od dostępnych dziś na rynku lamp dziennych, są wykonane zgodnie z najnowszą regulacją ECE R87 która wymaga, aby wyjście światła z reflektora świateł dziennych miało minimum 25 cm2 powierzchni. Za to skuteczność sygnalizacyjna FF40 jest w pełni porównywalna z nawet największymi lampami dziennymi. Lampy dzienne montuje się na stałe, bez możliwości regulacji ich położenia. Źródłem światła jest żarówka P21W. Moduł światła dziennego ma homologację europejską ECE. FF40 jako dodatkowe lampy dalekosiężne lub przeciwmgłowe: moduły te są dostępne do wyboru z mocowaniem ze śrubą regulacyjną albo z uniwersalnym uchwytem do montażu. Lampa dalekosiężna zasilana jest żarówką H11, lampa przeciwmgłowa zaś – H9. Oba moduły posiadają homologację zarówno ECE, jak i amerykańską SAE. Wszystkie moduły mają zestandaryzowane żarówki i gniazda żarówek zabezpieczone przed wilgocią, również od strony okablowania i styków. Wyposażono je w nowoczesny system wentylacji, więc nie parują.
Moduły FF40 będą dostępne od lutego 2008.


Źródło: Hella, Informacja Mototarget

Brak komentarzy: