czwartek, 8 listopada 2007

Heidfeld na podium w przyszłym sezonie?

Zespół BMW Sauber już w ubiegłym roku przedstawił światu swój plan rozwojowy i podstawowe cele do osiągnięcia przez najbliższe lata. Jak do tej pory z zadziwiającą dokładnością team z Monachium i Hinwil z nawiązką realizuje postawione założenia. Nick Heidfeld już teraz liczy na realizację celów sezonu 2008- wygranie pierwszego wyścigu w barwach BMW.

„Przed sezonem nie spodziewałem się, że będziemy tak silni” przyznał Niemiec. „Spodziewałem się, że Renault będzie cięższym rywalem. Nie spodziewałem się, że rzeczy pójdą tak dobrze.”

Po zajęciu piątej pozycji w klasyfikacji generalnej w swoim pierwszym sezonie startów zespół BMW konsekwentnie realizował założenia, w sezonie 2007 zdobywając pierwsze podia i dzięki interwencji FIA, która pozbawiła punktów zespół McLarena niemiecko-szwajcarski zespół zakończył swój drugi sezon w F1 na bardzo wysokiej drugiej pozycji. Nick Heidfeld liczy na dalszą tak efektywną kontynuację założeń z sezonu 2006 i chce w przyszłym roku stanąć na najwyższym stopniu podium, a za kilka sezonów sięgnąć po tytuł mistrzowski.

„To jest bardziej prawdopodobne [zdobycie tytułu], jak nigdy dotąd, szczególnie odkąd jestem przekonany, że to może być możliwe z BMW. Prawdopodobnie nie uda się tego osiągnąć w sezonie 2008, ale celem BMW jest wygranie wyścigu w przyszłym sezonie, a potem walka o mistrzostwo. To także mój cel.”



Źródło: formula1.pl

Brak komentarzy: