niedziela, 9 grudnia 2012

Wnętrze mieszkania

W urządzaniu wnętrz najważniejszy jest świetny projekt. Kiedy go mamy, stworzenie spójnej koncepcji aranżacji i jej realizacja mogą przyjść nam z łatwością. Ten blog ma służyć temu, by podsuwać innym różne pomysły. Natchnieniem do zrobienia ciekawego wystroju pokoju może być wszystko, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez meble, aż po dobrze dobrane akcesoria. Niekiedy jakiś szczegół wystarczy, by na jego bazie oprzeć pełną koncepcję wystroju, a wnętrza zyskały na oryginalności.
Na swoim blogu będę się przedstawić właśnie podobne drobnostki. Rzeczy, które motywowały mnie przy urządzaniu własnego wnętrza, ale także i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w fotografiach i tekstach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Staram się zachowywać urozmaicenie. Nie skieruję swojego bloga na jeden wybrany trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego dyktować. Cały czas rozwijam swoje zainteresowania, ogarniam nowe style i projekty.
W miarę możliwości próbuję być w zgodzie z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Będę za to dzielić się inspiracjami wyszukanymi gdzieś w sieci czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona czytelników. Jeśli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie mi bardzo miło.

Brak komentarzy: