
Tuner przeprogramował jednostkę sterującą potężnym silnikiem HEMI. Zamontowano nowe kolektory dolotowe i sportowy układ wydechowy z kwasoodpornej stali. Dzięki temu moc wzrosła z seryjnych 425, do 499 KM! Seryjny Jeep Grand Cherokee SRT8 nie nadaje się raczej do jazdy poza równym asfaltem. Bawarski tuner postanowił to zmienić. Elementy podwozia narażone na uszkodzenia zbudowano metalowymi osłonami, z przodu pojawiła się mocna wyciągarka firmy Warn, auto również podwyższono o 100mm względem seryjnego modelu SRT8. Na poszerzonych błotnikach zamontowano dodatkowe punktowe reflektory ksenonowe przydatne podczas nocnych wypraw. Ale największą uwagę przykuwają monstrualne koła z oponami 305/40 R23 i felgami w rozmiarze 23 cali! Całą karoserię Jeepa Dune Project pomalowaną lakierem o kasztanowym odcieniu, pokryto także przeźroczystą folią która skutecznie chroni przed drobnymi otarciami i zarysowaniami podczas pustynnych eskapad.
Źródło: Delta4x4, Informacja Mototarget
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz