Na rozpoczynającym się salonie samochodowym w Los Angeles, Audi zaprezentuje concept, który stanowi ostatnią przymiarkę do seryjnego modelu Q5, które zobaczymy już w styczniu na targach NAIAS w Detroit.
Pod tą nieco przydługą nazwą kryje się wielozadaniowa mieszanka SUV-a, Crossovera i Cabrio. A wszystko w kompaktowym opakowaniu. Nowe koncepcyjne Audi ma 4,61 metra długości, 1,91 szerokości i zaledwie 1,63 wysokości przy rozstawie osi wynoszącym 2,81 m. Rozmiary niemal idealnie, jak w BMW X3, które obok czekającego na premierę Mercedesa GLK będą głównymi konkurentami Audi Q5. Naturalnie nie ma co liczyć na produkcje seryjną koncepcyjnego kabrioletu Audi, ale niektóre jego elementy stylistyczne zapewne znajdą się w modelu Q5. Cross Cabrio zbudowano na płycie podłogowej nowego Audi A4 i A5. Wykorzystano w nim również układ przeniesienia napędu i wielowahaczowe zawieszenie pochodzące z modeli seryjnych. Koncept napędzany jest trzylitrowym silnikiem TDI o mocy 240 KM. Przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,2 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 240 km/h. I to przy średnim spalaniu 7,3 l/100km.
Źródło: Audi, Informacja Mototarget
Motoryzacja - nowe samochody osobowe, premiery, auto koncepcyjne, tuning samochodów, darmowe tapety na pulpit komputera
czwartek, 15 listopada 2007
Volkswagen Space-Up! Blue Fuel-Cell Concept
Po koncepcyjnym modelu Up! pokazanym na tegorocznych targach IAA i jego wersji rodzinnej Space-Up!, którą widzieliśmy podczas październikowego salonu w Tokio, na rozpoczynającym się dziś salonie samochodowym w Los Angeles Volkswagen pokaże trzecią odsłonę tego auta. Tym razem w wersji ekologicznej napędzanej ogniwami paliwowymi.
Zgrabnego miejskiego mikrovana napędza motor elektryczny o mocy 61 KM i rozkręcający się do 10 tyś obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 120 Nm. Ale napędu elektrycznego, pod podłogą koncepcyjnego Volkswagena umieszczono 12 baterii litowo-jonowych o mocy 12 kilowatogodzin. Po naładowaniu pozwalają one na przejechanie dystansu 105 kilometrów. Prędkość maksymalna wynosi 120 km/h, a czas rozpędzania do 100 km/h 13,7 sekund. Baterie mogą być ładowane po podłączeniu auta poprzez specjalną wtyczkę na słupku C. Umieszczone na dachu panele słoneczne w czasie potrafią dodatkowo dostarczyć do 150 watów mocy. Pod warunkiem, że jeśli tak jak w Kalifornii słońce świeci przez 365 dni w roku.
Źródło: CarScoop, Informacja Mototarget
Zgrabnego miejskiego mikrovana napędza motor elektryczny o mocy 61 KM i rozkręcający się do 10 tyś obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 120 Nm. Ale napędu elektrycznego, pod podłogą koncepcyjnego Volkswagena umieszczono 12 baterii litowo-jonowych o mocy 12 kilowatogodzin. Po naładowaniu pozwalają one na przejechanie dystansu 105 kilometrów. Prędkość maksymalna wynosi 120 km/h, a czas rozpędzania do 100 km/h 13,7 sekund. Baterie mogą być ładowane po podłączeniu auta poprzez specjalną wtyczkę na słupku C. Umieszczone na dachu panele słoneczne w czasie potrafią dodatkowo dostarczyć do 150 watów mocy. Pod warunkiem, że jeśli tak jak w Kalifornii słońce świeci przez 365 dni w roku.
Źródło: CarScoop, Informacja Mototarget
Akcja serwisowa Volvo
| ||||||||||||||
|
poniedziałek, 12 listopada 2007
BMW serii 1 Coupe z pakietem M

Subskrybuj:
Posty (Atom)